Uzun zaman oldu, bakamadım, yazamadım. Çok önemsemedim açıkçası. Dersler sınavlar hat safhada. Ya aga bir insan bu kadar mı doyumsuz, bu kadarmı vurdumduymaz olur. Kendimi bu yönden herzaman eleştiriyorum, haklıyımda. Neyse sonuca varmak gerekirse bloğun kategorisel alanında hiçbir değişiklik yapmadan yayın hayatına devamını sağlayacağım. Hadi hayırlısı. Çeşitli sebeblerden dolayı günü güne yazı, makale v.b materyaller ekleyemeyeceğimden dolayı yazar arıyorum. İlgilenen, yazmayı bilen, Blogger'dan anlayan, türkçesi anadil olan (ististanalar çıkabilir.) vatantaşlarımız iletişim bölümünden bana ulaşabilir.
Dipnot
Bu yazı 16 Kasım 2010 Salı günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz. Unutmadan, Bu yazı sizler tarafından tam tamına defa okunmuştur.