İnternette dolaşırken düşündürücü, şaşırtıcı ve ilgi çekici bir yazı buldum.Tamamen okumanız gereken kısa pragrafta, doktorluğun zorluklarını bir okuyuş da anlayacağınızdan eminim.

Dünyanın en iyi kalp cerrahı; Michael DeBakey'in arabası bozulmuş ve arabasını servise götürmüş.Tamirci arabanın kaputunu açmış ve Michael DeBakey'e dönerek:


Size birşey soracağım neredeyse ben ve siz aynı işleri yapıyoruz. Mesela ben şimdi itina ile kaputu açacağım bir bakışta problemin nerede olduğunu anlayacağım, kapakçıkları temizleyeceğim, gerekirse kabloları, motor yağını değiştireceğim, hatta çok gerekli ise motoru çıkarıp yerine yenisini takacağım! Söylesenize nasıl oluyor da siz milyon dolarlar kazanıyorsunuz ama ben meteliğe kurşun atıyorum?
Bunun üzerine Dr.DeBakey tamircinin kulağına eğilmiş ve şöyle demiş;

Bunların hepsini motor çalışıyorken yapmayı denesene!
Dipnot
Bu yazı 23 Mayıs 2010 Pazar günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz. Unutmadan, Bu yazı sizler tarafından tam tamına defa okunmuştur.