Yazıya başlamadan önce onayladığım filmde başlıkta "+" işareti onaylamadığıma ise "-" işareti koyacağım hatta koymuş bulunmaktayım.İyi bir film yorumcusu olmasamda hislerime güvenerekten yazıma devam ediyorum.

İron Man birinci filmiyle büyük ilgi toplamıştı hatırladığıma göre.İkinci filminden de böyle bir gişe bekleniyordu ve hala da beklenmekte.Ben filme vizyona girdikten bir gün sonra gittim ve çok beğendim.Modelleme,uçuş efektleri v.b öğeler gerçekten harikaydı.Fakat bazı negatif etkenleri de söylemeden geçmeyeceğim.Bence konusu daha değişik olabilirdi.Değişik olmasından kastım daha net olması, izleyiciye konuyu daha iyi aktarması.Ben o kadar dikkatli izlememe karşın genede anlamadığım noktalar oldu.Yazıyı film müziklerinin adı ve trailer'la bitiriyim.Sağlıcakla kalın...

AC/DC: Iron Man 2
1. Shoot to Thrill
2. Rock ‘N’ Roll Damnation
3. Guns for Hire
4. Cold Hearted Man
5. Back in Black
6. Thunderstruck
7. If You Want Blood (You’ve Got It)
8. Evil Walks
9. T.N.T.
10. Hell Ain’t a Bad Place to Be
11. Have a Drink on Me
12. The Razor’s Edge
13. Let There Be Rock
14. War Machine
15. Highway to Hell

Dipnot
Bu yazı 13 Mayıs 2010 Perşembe günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz. Unutmadan, Bu yazı sizler tarafından tam tamına defa okunmuştur.