Forumlara merak saldığım 2009 yılının başları.İnternette hem bana yardımcı olabilecek hemde barına basıcak bir aile arıyorum.Aramamın sonucun da o büyük yuvayı buluyorum.Yuvadan ziyade abim olarak sayıp sevdiğim Hayati abimle tanışıp paylaşıma, aileye katkıda bulunmaya başlıyorum.Bir süre sonra yetki alıyorum, gitgide ilerliyorum ve Admin Yardımcısı olarak görevime devam ederken dersler, görevler v.s, o büyük aile ile kısa süreliğine bağlarımı kopartmak zorunda kalıyorum.Tabiki tamamen kopamayacak o bağlar belirli bir süre sonra kendini yeniliyor ve hayata dönüyor.Bu bağlarımı koparamadığım forumun adı "H@y@L3TURK"

Her konuda içeriğin bulunduğu "H@y@L3TURK" forumu, size hiçbir forumdan alamadığınız yardımı ve aile içtenliğini sağlayacağınızdan emin olun.

Sevgili Hayati abim, bloguma sponsor olmayı hiç terettüt etmeden kabul etti.Bana güveninden dolayı çok teşekkür ediyor, sevgi ve saygılarımı iletiyorum.

Anasayfa:http://hayaleturk.fforum.biz/
Forum:http://hayaleturk.fforum.biz/forum.htm
Dipnot
Bu yazı 21 Mayıs 2010 Cuma günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz. Unutmadan, Bu yazı sizler tarafından tam tamına defa okunmuştur.