Gene sıkıntılıyım. Gene kendime trip yapıyorum. Gene başlık bulmakta sıkıntı yaşıyorum ve kafam kıyak beaaa :D . Okul biteli tamı tamına altı gün oldu. Şiddetli yağmur ve yıldırım sonucu bilgisayarım ve modemim yandı. Canım çok sıkılıyor. Baş kelimesi "LANET" ' le başlayan tüm filmlerden bıktım.Bu gün neler yaptığımı anlatmadan yazımı noktalamayacağım.

Sabah 11:30 kalktım, 11:32 yüzümü yıkadım... Klasikleşmiş ve sıkıcı. Öğle vakti güneşin tepeye yaklaştığı vakit uyandım. Bir şeyler atıştırıp abimin pc yi açtım. " Lanetli Ev " 'i izliyordum ki yarısın da kankam aradı. Duş alıp evden çıktım. Uzun sokak herzamanki gibi kalabalıktı. ( Bana göre itici bir sokak. ) Buluştuk kankamla geçtik yemek yemeye bir kebabcıya. Yedik kebabı doyduk. Çıktık ordan birsüre dolaştık ve ablama gittim ve şuan da bu yazıyı yazıyorum. Sağlıcakla kalın...
Dipnot
Bu yazı 23 Haziran 2010 Çarşamba günü yazılmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz. Unutmadan, Bu yazı sizler tarafından tam tamına defa okunmuştur.